Dit is waarom het merk waar u goed op reageert niet wordt vergoed.
https://lnkd.in/e_kZ4a8y
Waarom wordt het merk waar men goed op reageert niet vergoed?
– Wat is het beleid van de verschillende zorgverzekeraars?
– Wat is de rol van de apotheker en de arts?
– Wie is er uiteindelijk verantwoordelijk voor het feit dat men als het ware gedwongen wordt een middel in te nemen die bijwerkingen geeft?
– Wat is de rol van de overheid?
Wij gebruiken alleen noodzakelijke cookies zonder uw toestemming. Voor analytische cookies en externe inhoud vragen wij eerst uw toestemming.
U kunt uw keuze op ieder moment aanpassen of intrekken via Cookie-instellingen onderaan de website.
Wij gebruiken op deze website cookies. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij uw bezoek aan de website op uw computer, tablet of smartphone kan worden opgeslagen.
Sommige cookies zijn noodzakelijk om de website goed te laten werken. Voor andere cookies, zoals analytische cookies en externe inhoud, vragen wij eerst uw toestemming.
– Wat is het beleid van de verschillende zorgverzekeraars?
– Wat is de rol van de apotheker en de arts?
– Wie is er uiteindelijk verantwoordelijk voor het feit dat men als het ware gedwongen wordt een middel in te nemen die bijwerkingen geeft?
– Wat is de rol van de overheid?
In deze video leg ik het allemaal uit.
En ik heb uiteindelijk zelf ook een vraag…
Ik ben benieuwd of iemand die kan beantwoorden…